torsdag 27 augusti 2009

Goda nyheter !

I dag fick ja ett välldigt posetivt mejl från min studievägledare, ett skolschema. Ja just de alla som känner mej vet ju istort sett hur jag känner och gör i skolan, med andra ord inte mycket. Men jag har fått en andra chans. Sattsning 110% jag ska plugga så mycke det här sista året att jag kanske får skaffa ett par glasögon. Fast skulle nog se ganska nice ut endå. hehe Det finns en hel del o läsa in och det kommer bli svårt. Men de här ska ja nog klara av. åhh har tillo med skaffat en limegrön 09/10 års kalender, snacka om o villja hålla reda på saker! Ordning o reda va faan.
O va som gäller i morgon så ska ja följa med sandra till barnmorskan ska bli lite spännande faktist. Vet inte riktigt vad hon ska göra men de får vi se, följde med syster en gång o lyssnade på lilla hugos hjärta när han låg i magen, så cute.
Så nu blire natt nyponsoppa natt cig o sen nattinatti, ja e en nattuggla!
So ride the big one !

2 kommentarer:

  1. jag har också en limegrön 09/10 kalender.. ååh vad jag sakner dej.! /emma ditt knull i norrköping

    SvaraRadera